Tafeltennis op zondagochtend? Het kan!

Vanaf 7 januari 2024 kun je trainen op zondagochtend van 10.00 tot 12.00 uur.
De ochtend is vooral bedoeld voor iedereen, die kennis willen maken met tafeltennis. Maar natuurlijk zijn ook onze eigen leden welkom. Lijkt het je wat? Kom dan gewoon langs en doe mee.

In november 2023 zijn we deze “proef” gestart en dat bleek een succes! We zijn gestart als een inloopochtend voor mensen die wilden leren tafeltennissen, maar de groep breidde al snel uit met onze eigen recreanten en competitiespelers. Daardoor is een leuke gemixte groep ontstaan, die op zondagochtend lekker aan de slag gaat.

Met een pauze en een kopje koffie rond 11.00 uur wordt ook de gezelligheid niet vergeten.

Dus: wil je eens kijken hoe het bij TTV Megacles is of wil je -als je al lid bent- een extra ochtendje sporten, kom gerust op zondag langs. Tot dan!

Rabo ClubSupport

Ook dit jaar doen we weer mee aan de Rabo ClubSupport actie en daar hebben we jullie stem voor nodig!

Wat is Rabo Clubsupport?
Iedereen verdient een club. Een plek waar je elkaar ontmoet, waar je elkaar sterker maakt en waar je helemaal jezelf kunt zijn. Daarom geeft Rabobank clubs en verenigingen graag een financieel steuntje in de rug. Vanaf 2 september kun je als Rabo-lid stemmen op jouw 3 favoriete clubs. Doe je mee?

Stemmen
Stemmen kan vanaf 2 september tot en met dinsdag 24 september 2024. Je kan stemmen via de website van de Rabobank, https://www.rabobank.nl/clubsupport of via de Rabo App bij Instellingen/Mijn lidmaatschap. Om zelf te kunnen stemmen, moet je lid zijn van de Rabobank. Lid worden is kosteloos als je een Rabobank rekening hebt.

Ben of word je zelf geen lid van Rabobank? Vraag dan of je vrienden, buren en familieleden, die wel lid zijn, hun stemmen willen geven aan TTV Megacles. Want hoe meer stemmen op onze club worden uitgebracht, hoe hoger de bijdrage is die we ontvangen!

Bedankt alvast voor jullie stem (of die van je buren, vrienden enz.)

VERKOOPTALENT EN KOPERS GEZOCHT!

Op zondag 8 september verkoopt TTV Megacles weer worstenbroodjes en cakes bij Albert Heijn Heerschap op Leuken. En niet voor niks: maar liefst de helft van de omzet mogen we in de clubkas storten, daar gaan we uiteraard iets leuks mee doen.

Zoals jullie weten is Albert Heijn Heerschap een belangrijke sponsor voor TTV Megacles. In ruil daarvoor doet TTV Megacles mee aan een aantal acties, die Albert Heijn Heerschap organiseert. We hebben al muntjes gespaard, het fotoboek gemaakt en een verkoopactie gehouden. Nu is de 2e verkoopactie aan de beurt.

Je kunt op 2 manieren helpen om de clubkas te spekken:

1) Je bent het verkooptalent dat wij zoeken
Wil je meehelpen met de verkoop vanuit de foodtruck bij Albert Heijn Leuken? Dat kan een uurtje zijn of 2 uurtjes, de hele dag…net wat in jouw agenda past. Natuurlijk mag je dat samen doen met een ander lid of met een groepje leden.

De verkoopdag start om 08.30 uur. Dan worden we verwacht bij de supermarkt op Leuken en gaan we de foodtruck opstarten. De verkoopdag eindigt om 16.15 uur. Zijn we eerder uitverkocht, dan zijn we uiteraard ook eerder klaar.

Je hoeft natuurlijk niet te wachten met verkopen tot 8 september. Sein vrienden, familie etc. alvast in dat ze op 8 september tegen een mooie actieprijs worstenbroodjes en cake kunnen kopen en dat ze daarmee onze club steunen.

2) Je koopt worstenbroodjes en/of cake
Het gezelligste is als je bij de foodtruck langskomt en de worstenbroodjes of de cake daar koopt. Maar je mag je bestelling ook nu al plaatsen. Worstenbroodjes kosten EUR 1,50 per stuk, de cake EUR 4,-. Wij zorgen ervoor dat je bestelling klaarligt, die kun je dan tot 16.15 uur ophalen bij de foodtruck.

Wil je meehelpen? Laat het weten via secretaris@megacles.nl. Laat dan meteen weten op welke tijdstippen je wil komen en eventueel met wie je dat samen wil doen. Via dit mailadres kun je ook je bestelling plaatsen.

Namens TTV Megacles alvast bedankt!

Roy in de spotlights

Megaclessers weten dat je kunt tafeltennissen in Sporthal Aan de Bron, maar voor buitenstaanders was dat lange tijd onduidelijk. Daar is nu verandering in gekomen. Dankzij Roy is nu heel duidelijk dat TTV Megacles haar thuisbasis heeft in deze sporthal.

Na uitvoerige gesprekken met de gemeente Weert is nu aan de buitenkant zichtbaar welke verenigingen gebruik maken van de sporthal en daar horen wij dus ook bij. Op grote geveldoeken boven de ingang staat Roy nu prominent afgebeeld. ’s Avonds zelfs helemaal verlicht.

foto roy 3
foto roy 2

Opzoek naar oudere nieuwsberichten? Neem een kijkje in ons archief.